ForsideUddannelser

Institut for Kommunikation og Psykologi

Kvalitet i uddannelsen

Aalborg Universitet har et kvalitetssystem, der skal sikre, at der arbejdes løbende og systematisk med sikring og udvikling af kvaliteten og relevansen af ​​AAU’s uddannelser.

På AAU laves der systematiske undersøgelser, der belyser de studerendes oplevelse af undervisningen, opbygning og indhold af semestret og uddannelsens forløb.

”Ansvar og roller i kvalitetsarbejdet” indeholder en beskrivelse af vores organisering af kvalitetsarbejdet på Institut for Kommunikation og Psykologi og alle aktørers ansvar og roller i dette (kræver AAU login).

For at sikre og styrke kvaliteten af ​​studieaktiviteterne og de studerendes samlede læringsudbytte skal underviserne være videnskabeligt og pædagogisk-didaktisk højt kvalificerede. Derfor har Institut for Kommunikation og Psykologi lavet en lokalplan for pædagogisk kompetenceudvikling.

Aftagerpanel

Aftagerpanelet bidrager med input og vurdering af uddannelsens kvalitet og relevans for samfundet og fungerer som et rådgivende kontaktforum til styrkelse af dialogen og samspillet mellem uddannelse, profession og det jobmarked, som uddannelsen retter sig mod.