Tem Frank Andersen blogger om forskning i interaktive medier
publikationer
Nyeste publikationer
-
Analyse af digitale fænomener
Udgivet / Indsendt 2021
Louise Brix Jacobsen, Jørgen Riber Christensen, Ole Ertløv Hansen, Thomas Mosebo Simonsen
-
Culture as a Process - A Tribute to Jaan Valsiner
Udgivet / Indsendt 2021
Brady Wagoner, Bo Allesøe Christensen, Carolin Demuth
-
Almost Risking It All Non-calculable risk-taking & design education
Udgivet / Indsendt 2021
Bo Allesøe Christensen, Peter Vistisen, Thessa Jensen
-
Bridge Complexity as a Factor in Audience Interaction in Transmedia Storytelling
Udgivet / Indsendt 2021
Vashanth Selvadurai, Peter Vistisen, Daniel Binns
-
From "bugs" to exploratory exhibition design Transforming design flaws in users experiences
Udgivet / Indsendt 2021
Kristina Maria Madsen, Peter Vistisen
-
Harré and the study of personality
Udgivet / Indsendt 2021
Luk van Langenhove, Bo Allesøe Christensen, Fathali M. Moghaddam
-
Museumverse A typology for user-positioning in museum dissemination
Udgivet / Indsendt 2021
Jens F. Jensen
-
Revisiting Rom Harré
Udgivet / Indsendt 2021
Bo Allesøe Christensen, Fathali M. Moghaddam, Luk van Langenhove
-
Rom Harré: a brief biography
Udgivet / Indsendt 2021
Fathali M. Moghaddam, Luk van Langenhove, Bo Allesøe Christensen
-
Fanfiktion
Udgivet / Indsendt 2021
Thessa Jensen
-
Feasibility analyse af The Quantified self – teknologi, industri, kultur.
Udgivet / Indsendt 2021
Jens F. Jensen
-
Forretningsmodeller
Udgivet / Indsendt 2021
Claus Andreas Foss Rosenstand
-
Science Visualization Guiding principles for the motion design of scientific disseminations
Udgivet / Indsendt 2021
Peter Vistisen
-
Mere eller mindre? Vores tid på og med sociale medier Klummer fra Nordjyske Stiftstidende fra perioden 2008 til 2019
Udgivet / Indsendt 2021
Tem Frank Andersen
-
Cultural Psychology and Sustainability
Udgivet / Indsendt 2021
Bo Allesøe Christensen, Brady Wagoner
-
Motions- og oplevelsesløb – med 21.097 km i benene. - løbefællesskaber, oplevelsesløb og løbeoplevelser
Udgivet / Indsendt 2021
Jens F. Jensen
Bøger og andre udvalgte publikationer
-
21.09.2015
Ny bog: MoOZ – Mobile OplevelsesZoner. Mobile medier, mobile brugere, mobile oplevelser
Det overordnede mål med MoOZ-projektet var at udvikle nye koncepter og digitalt indhold til mobiltelefonen, der kunne være med til at understøtte og berige den generelle oplevelse ved at besøge de deltagende attraktioner: Fårup Sommerland, Nordsøen Oceanarium, Aalborg Zoo, Skallerup Seaside Resort og Tivoli Karolinelund (frem til attraktionens lukning).
-
19.09.2014
Open access e-bog: Oplevelsesøkonomi og Innovation
I antologien kan du læse om, hvordan Invio ser på oplevelsesbaseret innovation, og hvilke særlige formidlingsaktiviteter Invio som innovationsnetværk har indstiftet. Der introduceres til, hvordan der er arbejdet med innovation via oplevelser under de overordnede seks innovationstemaer: Fødevareoplevelser – fra bord til jord, Oplevelser i social-og sundhedssektoren, Oplevelseslandskaber, Erhvervsturisme, IT-baserede oplevelser og Mobile oplevelser.
-
19.09.2014
Open Access publikation: ApEx i-MagiNation
I hvidbogen beskrives projektet ApEx i-MagiNation. Formålet med projektet var at igangsætte, udvikle og dokumentere erfaringer og resultater fra en række konkrete projektforløb med udgangspunkt i forskellige tilgange til oplevelsesbaseret forretningsudvikling.
-
03.02.2014
E-bog: iPad - Brugeroplevelse og medieforståelse
Denne open acces e- bog kan bruges som et grundlæggende forskningsindblik i mobile mediers indflydelse på Human-Computer Interaction og brugeroplevelsesbegrebet og samtidig give en medieforståelse af lige netop tabletmediet, herunder brugsmuligheder og -problemstillinger. Forfatter: Sune Klok Gudiksen.