Tem Frank Andersen blogger om forskning i interaktive medier
publikationer
Nyeste publikationer
-
Analyse af digitale fænomener
Udgivet / Indsendt 2021
Louise Brix Jacobsen, Jørgen Riber Christensen, Ole Ertløv Hansen, Thomas Mosebo Simonsen
-
Culture as a Process - A Tribute to Jaan Valsiner
Udgivet / Indsendt 2021
Brady Wagoner, Bo Allesøe Christensen, Carolin Demuth
-
White paper: Markant ny vækst fra Danmarks digitale økosfære En eksplorativ undersøgelse af Danmarks digitale økosfære
Udgivet / Indsendt 2021
Claus Andreas Foss Rosenstand, Frank Skov Kristensen
-
Museumverse A typology for user-positioning in museum dissemination
Udgivet / Indsendt 2021
Jens F. Jensen
-
The future of Cultural Psychology: a conversation with Jaan Valsiner
Udgivet / Indsendt 2021
Jaan Valsiner, Carolin Demuth, Brady Wagoner, Bo Allesøe Christensen
-
The Quantified Self Et nyt teknologisk og kulturelt fænomen set i et teknoantropologisk perspektiv
Udgivet / Indsendt 2021
Jens F. Jensen
-
Feasibility analyse af The Quantified self – teknologi, industri, kultur.
Udgivet / Indsendt 2021
Jens F. Jensen
-
Forretningsmodeller
Udgivet / Indsendt 2021
Claus Andreas Foss Rosenstand
-
Mere eller mindre? Vores tid på og med sociale medier Klummer fra Nordjyske Stiftstidende fra perioden 2008 til 2019
Udgivet / Indsendt 2021
Tem Frank Andersen
-
Cultural Psychology and Sustainability
Udgivet / Indsendt 2021
Bo Allesøe Christensen, Brady Wagoner
-
Motions- og oplevelsesløb – med 21.097 km i benene. - løbefællesskaber, oplevelsesløb og løbeoplevelser
Udgivet / Indsendt 2021
Jens F. Jensen
-
Almost Risking It All Non-calculable risk-taking & design education
Udgivet / Indsendt 2020
Bo Allesøe Christensen, Peter Vistisen, Thessa Jensen
-
Balancing Enlightenment and Experience in Interactive Exhibition Design
Udgivet / Indsendt 2020
Peter Vistisen, Vashanth Selvadurai, Jens F. Jensen
-
Bridge Complexity as a Factor in Audience Interaction in Transmedia Storytelling
Udgivet / Indsendt 2020
Vashanth Selvadurai, Peter Vistisen, Daniel Binns
-
Applied Gamification in Self-guided Exhibitions Lessons learned from theory and praxis
Udgivet / Indsendt 2020
Peter Vistisen, Vashanth Selvadurai, Rameshnath Krishnasamy
-
Co-designmetoder til forretningsudvikling i små turismevirksomheder
Udgivet / Indsendt 2020
Anders Lisborg Christensen, Søren Graakjær Smed
Bøger og andre udvalgte publikationer
-
21.09.2015
Ny bog: MoOZ – Mobile OplevelsesZoner. Mobile medier, mobile brugere, mobile oplevelser
Det overordnede mål med MoOZ-projektet var at udvikle nye koncepter og digitalt indhold til mobiltelefonen, der kunne være med til at understøtte og berige den generelle oplevelse ved at besøge de deltagende attraktioner: Fårup Sommerland, Nordsøen Oceanarium, Aalborg Zoo, Skallerup Seaside Resort og Tivoli Karolinelund (frem til attraktionens lukning).
-
19.09.2014
Open access e-bog: Oplevelsesøkonomi og Innovation
I antologien kan du læse om, hvordan Invio ser på oplevelsesbaseret innovation, og hvilke særlige formidlingsaktiviteter Invio som innovationsnetværk har indstiftet. Der introduceres til, hvordan der er arbejdet med innovation via oplevelser under de overordnede seks innovationstemaer: Fødevareoplevelser – fra bord til jord, Oplevelser i social-og sundhedssektoren, Oplevelseslandskaber, Erhvervsturisme, IT-baserede oplevelser og Mobile oplevelser.
-
19.09.2014
Open Access publikation: ApEx i-MagiNation
I hvidbogen beskrives projektet ApEx i-MagiNation. Formålet med projektet var at igangsætte, udvikle og dokumentere erfaringer og resultater fra en række konkrete projektforløb med udgangspunkt i forskellige tilgange til oplevelsesbaseret forretningsudvikling.
-
03.02.2014
E-bog: iPad - Brugeroplevelse og medieforståelse
Denne open acces e- bog kan bruges som et grundlæggende forskningsindblik i mobile mediers indflydelse på Human-Computer Interaction og brugeroplevelsesbegrebet og samtidig give en medieforståelse af lige netop tabletmediet, herunder brugsmuligheder og -problemstillinger. Forfatter: Sune Klok Gudiksen.