Tem Frank Andersen blogger om forskning i interaktive medier
publikationer
Nyeste publikationer
-
Analyse af digitale fænomener
Udgivet / Indsendt 2022
Louise Brix Jacobsen, Jørgen Riber Christensen, Ole Ertløv Hansen, Thomas Mosebo Simonsen
-
Bridge Complexity as a Factor in Audience Interaction in Transmedia Storytelling
Udgivet / Indsendt 2022
Vashanth Selvadurai, Peter Vistisen, Daniel Binns
-
Design Patterns of Health Animation Scaling pattern languages into a new domain
Udgivet / Indsendt 2022
Katja Thyra Pedersen, Peter Vistisen, Janni Strøm, Mette Terp Høybye
-
Medier mellem sandhed og soberhed Hvorfor tv-konceptet "Ellen Imellem" er udtryk for en kynisk medievirkelighed
Udgivet / Indsendt 2022
Tem Frank Andersen
-
Our Sellarsian ancestors
Udgivet / Indsendt 2022
Bo Allesøe Christensen
-
The Quantified Self Et nyt teknologisk og kulturelt fænomen set i et teknoantropologisk perspektiv
Udgivet / Indsendt 2022
Jens F. Jensen
-
Applied Gamification in Self-guided Exhibitions Lessons learned from theory and praxis
Udgivet / Indsendt 2022
Peter Vistisen, Vashanth Selvadurai, Rameshnath Krishnasamy
-
Global Fandom Jamboree Conversation Series: Libertad Borda and Thessa Jensen (Part One)
Udgivet / Indsendt 2022
Thessa Jensen, Libertad Borda
-
Global Fandom Jamboree Conversation Series: Libertad Borda and Thessa Jensen (Part Two)
Udgivet / Indsendt 2022
Thessa Jensen, Libertad Borda
-
Global Fandom: Thesa Jensen (Denmark) An interweaving braid of fanfiction, design thinking, and ontological ethics
Udgivet / Indsendt 2022
Thessa Jensen
-
Motions- og oplevelsesløb – med 21.097 km i benene - løbefællesskaber, oplevelsesløb og løbeoplevelser
Udgivet / Indsendt 2022
Jens F. Jensen
-
Culture as Process A Tribute to Jaan Valsiner
Udgivet / Indsendt 2021
Brady Wagoner, Bo Allesøe Christensen, Carolin Demuth
-
A canvas for a digital ecosphere
Udgivet / Indsendt 2021
Claus Andreas Foss Rosenstand
-
Almost Risking It All Non-calculable risk-taking and design education
Udgivet / Indsendt 2021
Bo Allesøe Christensen, Peter Vistisen, Thessa Jensen
-
A rating system to initiate incentives on corporations' sustainability transparency
Udgivet / Indsendt 2021
Leyli Iranpour, Claus Andreas Foss Rosenstand
-
Cultural Psychology and Sustainability
Udgivet / Indsendt 2021
Bo Allesøe Christensen, Brady Wagoner
Bøger og andre udvalgte publikationer
-
21.09.2015
Ny bog: MoOZ – Mobile OplevelsesZoner. Mobile medier, mobile brugere, mobile oplevelser
Det overordnede mål med MoOZ-projektet var at udvikle nye koncepter og digitalt indhold til mobiltelefonen, der kunne være med til at understøtte og berige den generelle oplevelse ved at besøge de deltagende attraktioner: Fårup Sommerland, Nordsøen Oceanarium, Aalborg Zoo, Skallerup Seaside Resort og Tivoli Karolinelund (frem til attraktionens lukning).
-
19.09.2014
Open access e-bog: Oplevelsesøkonomi og Innovation
I antologien kan du læse om, hvordan Invio ser på oplevelsesbaseret innovation, og hvilke særlige formidlingsaktiviteter Invio som innovationsnetværk har indstiftet. Der introduceres til, hvordan der er arbejdet med innovation via oplevelser under de overordnede seks innovationstemaer: Fødevareoplevelser – fra bord til jord, Oplevelser i social-og sundhedssektoren, Oplevelseslandskaber, Erhvervsturisme, IT-baserede oplevelser og Mobile oplevelser.
-
19.09.2014
Open Access publikation: ApEx i-MagiNation
I hvidbogen beskrives projektet ApEx i-MagiNation. Formålet med projektet var at igangsætte, udvikle og dokumentere erfaringer og resultater fra en række konkrete projektforløb med udgangspunkt i forskellige tilgange til oplevelsesbaseret forretningsudvikling.
-
03.02.2014
E-bog: iPad - Brugeroplevelse og medieforståelse
Denne open acces e- bog kan bruges som et grundlæggende forskningsindblik i mobile mediers indflydelse på Human-Computer Interaction og brugeroplevelsesbegrebet og samtidig give en medieforståelse af lige netop tabletmediet, herunder brugsmuligheder og -problemstillinger. Forfatter: Sune Klok Gudiksen.