Stydienævnet for master i ikt og læring

Evaluering på Master i IKT og Læring

Evaluering

  • +

    Studiemiljøevaluering MIL

    Studienævnet for ikt og læring (mil)

    Studiemiljøet sætter rammerne for studerendes dagligdag og har en væsentlig betydning for læring og trivsel. Den vigtigste kilde til viden om studiemiljøet og dertilhørende forbedringspotentialer er de studerende.

    Studiemiljøevaluering Forår 2020 pdf
    Studiemiljøevaluering Efterår 2020 pdf
    Studiemiljøevaluering Forår 2021 pdf
    Studiemiljøevaluering Efterår 2021 pdf


    Studiemiljø på AAU

    Studiemiljørådet udarbejdede i foråret 2017 en strategi for studiemiljø. Strategien adskiller sig fra andre strategier på Aalborg Universitet ved i høj grad at være baseret på indsatser, hvor de studerende bidrager med deres perspektiv på de udfordringer, universitetet står overfor. Studerende blev således inddraget i alle indsatser gennem udviklingsprojekter, analyser, interviews, og lignende.

    aau studiemiljø

  • +

    Evaluering MIL 2020

    Master i ikt og læring (MIL):

     
    Kernemodul 1. IKT-baserede læreprocesser E20 pdf pdf
    Kernemodul 2. IKT og interaktionsdesign E20 pdf
    Kernemodul 3. IKT og læring i organisationer E20 pdf
    Kernemodul 4. IKT og didaktisk design E20 pdf
    Valgmodul: Computational thinking - Design og deltagelsespraksisser E20 pdf
    Valgmodul: Design og brug af videoaktiviteter i lærings- og samarbejdsprocesser E20 pdf
    Valgmodul: Pædagogisk og faglig styrkelse af lærersamarbejdet med it-læringsplatforme E20 pdf
    1. års projektmodul: Ikt i læreprocesser – brug og betydning F20 pdf
    Masterprojekt F20 pdf
    Valgmodul: Brugerpraksisstudier som grundlag for innovation og design af IKT-systemer F20 pdf
    Valgmodul: Digitale kompetencer i og på tværs af fagområder F20 pdf
    Valgmodul: Spil og designprocesser i det 21. århundrede F20 pdf
    Valgmodul: Videoanalyse til forståelse og udvikling af læring F20 pdf
  • +

    Evaluering MIL 2021

    Master i ikt og læring (MIL):

     
    Kernemodul 1. IKT-baserede læreprocesser E21 pdf
    Kernemodul 2. IKT og interaktionsdesign E21 pdf
    Kernemodul 3. IKT og læring i organisationer E21 pdf
    Kernemodul 4. IKT og didaktisk design E21 pdf
    1. års projektevaluering F21 pdf
    Masterprojekt F21 pdf
    Valgmodul: Globale maker spaces og eksperimenterende fællesskaber F21 pdf
    Valgmodul: Digitale kompetencer i og på tværs af fagområder F21 pdf
    Valgmodul: Spil, læring og designprocesser F21 pdf
  • +

    MIL evalueringer før 2020