Spring til indhold

MÆRKK og forskningsformidling

MÆRKK's bogserie:

MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

Publikationer i bogenserien præsenterer og diskuterer den nyeste forskning inden for MÆRKK's forskningsområde, og publikationerne leverer hver især et bidrag til forskningsmæssig udvikling inden for området. Bogseriens hovedredaktør er Nicolai J. Graakjær.

MÆRKK's bogserie:

MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

Publikationer i bogenserien præsenterer og diskuterer den nyeste forskning inden for MÆRKK's forskningsområde, og publikationerne leverer hver især et bidrag til forskningsmæssig udvikling inden for området. Bogseriens hovedredaktør er Nicolai J. Graakjær.

Baggrunden for bogserien er, at behovet for humanistisk undervisningsmateriale og forskningsbidrag inden for området æstetik, kommunikation, medier og marked er vokset betydeligt de seneste år. Æstetik, kommunikation, medier og marked repræsenterer et dynamisk og foranderligt forskningsområde, og det er blandt andet derfor nødvendigt at holde forskningslitteraturen ajour med disse forandringer. Bogseriens publikationer er forfattet af MÆRKK-medlemmer suppleret med en række eksterne kolleger, der arbejder inden for MÆRKKs område.

Bogserien er optaget på autoritetslisten over serier.

Udgivelser i MÆRKK-serien